Bratislava 30.04.2021 (Skolske.sk/OTS)
Ide o platformu na zvýšenie aktivity klientov formou smart súťaží súvisiacich s bezhotovostnými transakciami.
„365.bank dlhodobo zastáva cashless filozofiu a orientuje sa na zlepšovanie životného prostredia. Využívanie digitálneho bezpapierového účtu, platieb kartou vrátane tej digitálnej či smart zariadeniami sú toho prostriedkom. 365.specials sa stal efektívnym nástrojom, ako motivovať klientov na intenzívnejšie využívanie svojho účtu, ale aj na to, ako platiť a bankovať moderne, dnešne a ekologickejšie,“ uvádza na margo získaného ocenenia Andrej Zaťko, CEO 365.bank.
V rámci projektu 365.specials sa mohli klienti zaregistrovať na stránke 365bank/specials a potom zrealizovať potrebný počet platieb kartou, aby boli v hre o zaujímavé ceny. Výsledkom tejto aktivity bolo, že zaregistrovaní klienti spravili priemerne 2- až 3-krát viac transakcií oproti bežnému klientovi.
„Cena Advisors Special Mention reflektuje dlhodobý a efektívny prístup k aktivácii a retencii klientov. 365.bank sa prostredníctvom produktu 365.special podarilo vytvoriť platformu, ako naplniť tento cieľ a zároveň podporiť bezhotovostné platby či platby smart zariadeniami,“ vyzdvihol prínos kampane Michal Čarný, generálny manažér Mastercard pre Českú republiku a Slovensko.
Spoločnosť Mastercard v rámci Mastercard Award každoročne oceňuje banky za špecifické projekty zamerané na platobné karty. Slávnostné udeľovanie cien sa uskutočnilo dnes prostredníctvom online podujatia. 365.bank tento rok nadviazala na úspech z roku 2019, keď získala ocenenie Special Mention za to, že ako prvá banka na našom trhu spustila ponuku všetkých digitálnych platieb (Apple Pay, Google Pay, Fitbit Pay a Garmin Pay).