Oficiálny portrét prezidenta SR je možné objednať TU
Autor textu: Školské.sk
18.11.2019

Kampaň končí, myšlienka zotrváva

Hlavnou myšlienkou bolo vyčistiť prírodu od odpadkov.

Foto: Ilustračné foto TASR

Bratislava 18.11.2019 (Skolske.sk)

Kampaň s názvom #somVreckar, ktorá vyzývala ľudí k väčšej ohľaduplnosti voči prírode a svojmu okoliu,  odštartovala ZľavaDňa koncom júla.  Vyzbieralo sa pol tony odpadu z rôznych kútov Slovenska. Kampaň je sama o sebe súčasťou širšieho projektu Zodpovedné cestovanie, ktorým chce ZľavaDňa podporovať cestovanie, ktoré nebude životné prostredie ohrozovať.

Hlavnou myšlienkou kampane bolo vyčistiť prírodu od odpadkov, ktoré v prírode nechávajú nezodpovední turisti. Do projektu sa zapojilo 60 hotelov a penziónov , ktoré mali na svojich recepciách k dispozícii bio degradovateľné vrecká na smeti. Návštevníci tak mohli pri prechádzkach pomôcť ku krajšiemu a čistejšiemu Slovensku vyzbieraním odpadkov pohodených v prírode. Zapojilo sa vyše 100 ľudí  a rozdalo sa 2400 odpadkových vriec. Spolu sa vyzbieralo pol tony odpadu z rôznych kútov našej krajiny, čím sa ukázalo, že ľudom naša malá krajina nie je ukradnutá.

Aktivita sa šírila aj prostredníctvom sociálnych sieťach.  Ambasádarom projektu bol Radoslav Hoppej – Nie je túra bez Štúra, ktorý na odštartovanie kampane v spolupráci s PR agentúrou DIVINO rozdával influencerom v darčekových škatuliach zabalené odpadky. Šok z „darčeku“ takmer každý z oslovených influencerov zdieľal na sociálnych sieťach a tým šíril tento globálny problém rovnako aj s kampaňou, ktorá sa tomu venovali. Vďaka influencerom sme zasiahli cez 70 tisíc ľudí.

Ľudia na samotnú kampaň reagovali ohlasmi:
Konečne super zmysluplná kampaň 
Veľmi pekná kampaň. Je naozaj dôležité venovať sa aj takejto téme. Palec hore.
Páči sa mi, že čoraz viac firiem už rieši túto tému. 
Chráňme si našu krásnu 
Vzala som tri nádobky - na hríby, na čučoriedky a na vyhodené odpadky. Netreba asi hádať, ktorá bola naplnená najrýchlejšie...

O tom, že sme získali pozornosť ľudí svedčia aj čísla postov na Facebooku a Instagrame: cez 5 000 lajkov, 50 komentárov a 150 sharov.

„Sme nesmierne radi za účasť a spätné väzby, ktoré sme od ľudí dostali. Taktiež, že sme inšpirovali viacerých k udržiavaniu čistoty našej krajiny. Kampaň sa síce končí, no my naďalej chceme podporovať túto myšlienku a veríme, že ľudia rovnako. Dokázali sme, že nám na našej krajine a zemi záleží a prispeli k ochrane,“ hovorí Martin Rakovský, generálny riaditeľ ZľavaDňa. 

ZľavaDňa má ambíciu šíriť myšlienku ochrany životného prostredia. Táto kampaň určite nebola ich poslednou, ktorá sa týkala ochrany našej prírody.  Tento celosvetový problém sa budú snažiť dostávať aj naďalej do pozornosti ľudí, aby si aj Slováci uvedomili, že prírodu si treba chrániť.

November 2024

Po
Ut
Str
Št
Pia
So
Ne
-
-
-
-
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
-
Napíšte nám [email protected]