Autor textu: TASR
04.11.2019

Do Smoleníc prídu odborníci na marketing a marketingovú komunikáciu

Odznie viac ako 90 prednášok domácich a zahraničných odborníkov. 

Foto:UCM

Trnava 04.11.2019 (TASR)

Kongresové centrum Slovenskej akadémie vied v Smoleniciach bude 5. a 6. novembra hostiť viac ako dve stovky účastníkov 16. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing Identity. Diskutovať budú o úlohe tradičných médií v digitálnom svete, meniacom sa spotrebiteľskom správaní i úlohe tradičných médií pri informovaní o environmentálnych témach. Podľa dekanky Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda Ľudmily Čábyovej, ktorá podujatie tradične organizuje, odznie viac ako 90 prednášok domácich a zahraničných odborníkov.    

Hlavná téma konferencie je Offline is the new online. Tradičné médiá - rozhlas, televízia, noviny alebo časopisy pred pár rokmi stratili ako významné zdroje informácií vplyvom internetu a sociálnych sietí svoje pozície. Postupne sme však opäť svedkami toho, že sa publikum k nim vracia a ich význam, nielen na poli komunikácie, narastá. Dokonca sme svedkami spájania dvoch na prvý pohľad odlišných svetov – offlinových a onlinových médií.

Uviedla Čábyová.
​​​​​​​
      Rokovať sa bude v štyroch sekciách, v sekcii venovanej kultúrnemu marketingu sa uskutočnia aj workshopy a prednášky ako efektívne spropagovať kultúrne inštitúcie v 21. storočí. Na nej sa zúčastnia zástupcovia kultúrnych inštitúcií z Trnavského samosprávneho kraja (TTSK). Možnosť pre zamestnancov privítal predseda TTSK Jozef Viskupič. "Dobrý marketing a komunikácia sú jedným z rozhodujúcich faktorov úspešnosti kultúrneho podujatia. Riadiaci a odborní pracovníci našich kultúrnych inštitúcií dostanú možnosť vypočuť si príspevky a získať tipy a poznatky do ich každodennej práce," uviedol.

Máj 2024

Po
Ut
Str
Št
Pia
So
Ne
-
-
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
-
-
Napíšte nám [email protected]