Oficiálny portrét prezidenta SR je možné objednať TU
Autor textu: Školské.sk
13.07.2019

Butterfly Effect predstavuje absolventov 3. ročníka

Za 5 mesiacov vznikli v programe 3 mobilné aplikácie a jedna hra.

Foto: Butterfly Effect

Bratislava 13.07.2019 (Skolske.sk)

Vzdelávacia platforma Butterfly Effect odštartovala svoj tretí ročník vo februári tohto roka s 26 účastníkmi. V rámci AppsLabu a GamesLabu si účastníci prešli celým procesom tvorby digitálneho produktu od nápadu až po samotné uvedenie na trh. Vyšli z neho štyri unikátne digitálne produkty, z ktorých dva boli vydané v obchodoch s aplikáciami Google Play a App Store. 

“V Butterfly Effect som dostal príležitosť ako projektový líder viesť skvelý tím a učiť sa od expertov vo svete digitálneho biznisu. Program mi tiež otvoril dvere do startupového sveta, kam mierime s našou aplikáciou Poto.to, ktorú sme v Butterfly Effecte vytvorili.” hovorí Jozef Úroda, účastník programu.

Počas skoro polročného intenzívneho vzdelávacieho programu sa multidisciplinárne tímy stretávali 3x do týždňa v priestoroch bratislavského coworkingu HubHub, kde absolvovali množstvo tematických workshopov a pravidelných mentoringov so špecialistami z digitálnych firiem a štúdií. Účastníkom pomáhali v sebarozvoji aj skúsení kouči zo Slovenskej pobočky International Coach Federation.

Už po tretí krát sa uzatvoril Butterfly Effect program. Tentokrát sme mali možnosť sprevádzať skupinu viac ako 20 účastníkov v troch tímoch v Apps Labe a jednom v Games Labe. Musím povedať, že aj napriek zmene na part-time, pred ktorou sme mali obrovský rešpekt, sa tímom podarilo vytvoriť kvalitné návrhy produktov. Kvalita výstupu a learning outcomes majú stúpajúci trend, čo nám robí veľkú radosť. Za tým je samozrejme hlavne tvrdá práca tímu, ktorý sa o beh programu stará. Za stranu spoluzakladateľov musím povedať, že program ešte stále potrebuje urobiť zopár extra krokov, aby sme ho mohli považovať za udržateľný, mám však pocit, že si na vzdelávacom trhu našiel svoje miesto.

Hovorí Lucia Šicková, spoluzakladateľka programu a Chief Learning Officer v Pixel Federation.

Za 5 mesiacov vznikli v programe 3 mobilné aplikácie a jedna hra 


CityBuzZ pomôže lepšie cestovať po Bratislave
Aplikácia CityBuzZ vznikla za účelom vzájomnej informovanosti obyvateľov Bratislavy počas cestovania v MHD. Na interaktívnej mape má používateľ možnosť sledovať aktuálne dáta o mestskej hromadnej doprave v Bratislave a tiež pridávať udalosti. Aplikácia sa bude postupne rozrastať o cestovné poriadky a aktuálnu polohu spojov. 

Poto.to chce pomôcť s feedbackom vo väčších spoločnostiach
Aplikácia Poto.to umožňuje na pár klikov dávať feedback medzi kolegami naprieč celou firmou. Užívateľ má možnosť zanechať kolegom rýchly feedback cez 5 preddefinovaných dlaždíc alebo cez textové pole spolu s pozvaním na osobné do-riešenie situácie či problému. Pridanou hodnotou aplikácie sú edukačné prvky a podpora otvorenej kultúry v spoločnostiach cez iniciovanie osobných stretnutí. 

TeamRide ponúka efektívnejšiu cestu do práce cez spolujazdu
Aplikácia TeamRide sprostredkováva a zjednodušuje zdieľanú dopravu do práce medzi kolegami z rovnakej spoločnosti. V aplikácii môžu zamestnanci jazdiaci autom do práce ponúknuť kolegom voľné miesta vo svojom aute. Tím spolupracoval na vývoji aplikácie s automobilkou Jaguar Land Rover na Slovensku. 

Tile Towers skráti voľnú chvíľu kdekoľvek
Tile Towers je mobilná hyper-casual hra (oddychovka), ktorá má jednoduché ovládanie a príjemný vizuál inšpirovaný hrou Monument Valley. Hráčovou úlohou je triafať guličkou bloky točiacej sa veže a tak ju prefarbovať. Odmenou sú body, za ktoré si môže v shope kúpiť vylepšenia pre objekty v hre. 

O Butterfly Effect
Spoločnú iniciatívu s cieľom vzdelávať mladých ľudí ako uspieť na globálnom trhu predstavili v septembri roku 2017 nezisková organizácia LEAF, coworkingové centrum HubHub a spoločnosti Pixel Federation a Sygic. V dvoch laboch sa dvakrát do roka namixujú tímy zložené z mladých profesionálov, freelancerov a študentov. Spolu sú vystavení reálnemu zadaniu, majú na pomoc mentorov z úspešných slovenských startupov a IT firiem a ich spoločným cieľom je za päť mesiacov popri práci či škole vytvoriť prototyp mobilnej aplikácie alebo hry. Cieľom je z dizajnérov, programátorov, dátových analytikov a biznis ľudí vytvoriť inovátorov malých i veľkých zmien.
 
Slavomír Oslej, butterflyeffect.sk

November 2024

Po
Ut
Str
Št
Pia
So
Ne
-
-
-
-
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
-
Napíšte nám [email protected]