Oficiálny portrét prezidenta SR je možné objednať TU
Autor textu: TASR
15.06.2024

Víťazi celoslovenskej súťaže prezentovali inovatívne pedagogické prístupy

Súťaž, ktorá prebiehala od 1. apríla, mala za cieľ identifikovať a oceniť najlepšie pedagogické a odborné skúsenosti v súlade s inovovaným Štátnym vzdelávacím programom.

Ilustračná snímka. Foto: TASR

Bratislava 14. júna (TASR) - Víťazi celoslovenskej súťaže Príklady dobrej praxe na Viki prezentovali svoje inovatívne pedagogické prístupy. Súťažiacich na slávnostnom vyhodnotení ocenil štátny tajomník rezortu školstva Slavomír Partila. TASR o tom informoval odbor komunikácie a marketingu Ministerstva školstva, výskumu, vývoja a mládeže (MŠVVaM) SR.
        
Súťaž, ktorá prebiehala od 1. apríla, mala za cieľ identifikovať a oceniť najlepšie pedagogické a odborné skúsenosti v súlade s inovovaným Štátnym vzdelávacím programom. "Víťazné práce boli vytvorené v online prostredí vzdelávacieho portálu Viki kolekcie a prezentované na slávnostnom vyhodnotení. Tieto kolekcie budú zverejnené na portáli Viki a budú slúžiť ako inšpirácia pre učiteľov po celom Slovensku," uviedli z rezortu.
        
Ako priblížili, do Bratislavy pricestovalo na ocenenie 11 víťazov z každej kategórie. Predstavujú podľa nich príklady moderných pedagogických prístupov a riešení. "Vaša kreativita, inovatívne prístupy a neúnavná snaha zlepšovať vzdelávanie sú neoceniteľné. Vaše práce sú dôkazom toho, že slovenské školstvo má vynikajúcich pedagógov, ktorí sú pripravení posúvať hranice a inšpirovať ďalších," poznamenal minister školstva Tomáš Drucker (Hlas-SD).
        
Platforma Viki je určená na podporu vzdelávacieho procesu prostredníctvom interaktívnych a multimediálnych obsahov. Vďaka tejto platforme môžu pedagógovia na jednom mieste vytvárať inšpirujúce kolekcie vzdelávacích materiálov, navrhovať úlohy, organizovať skupiny žiakov a hodnotiť ich výsledky.

November 2024

Po
Ut
Str
Št
Pia
So
Ne
-
-
-
-
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
-
Napíšte nám [email protected]