Bratislava 14.03.2024 (Skolske.sk)
Študentky a študenti vyššieho odborného štúdia na Škole dizajnu - Súkromnej škole umeleckého priemyslu Bohumila Baču vytvorili PC hru Ultimate Total Petal Super Beatdown. Hra znikla už koncom októbra 2023, keď sa so svojou pedagogičkou Lenkou Šišulákovou zúčastnili slovenského kola GameJam+ v Trnave, kde za 48 hodín vytvorili herný prototyp. Hru v rámci vyučovania prepracovali a vytvorili update, s ktorým postúpili do Európskeho finále a svetového semifinále.
Veľké semifinále súťaže Game Jam + v Portugalsku na ostrove Madeira, do ktorej sa zapojil odbor Animovaná tvorba - Vývoj hier na vyššom odbornom štúdiu s herným titulom Ultimate Total Petal Super Beatdown sa uskutočnil koncom februára 2024. Študentky a študenti zo Školy dizajnu postúpili do veľkého celosvetového finále - world grand final, ktoré sa uskutoční v Brazílii. na Madeire bola prevziať cenu za 2. najlepšiu hru Európy Lenka Šišuláková, vedúca odboru animovaná tvorba - vývoj hier na vyššom odbornom štúdiu.
Študentská PC hra Ultimate Total Petal Super Beatdown, ktorá získala 2. miesto v rámci tímov z celej Európy je hra na tému “No plant, No planet”. Žáner hry je boomer shooter s prvkami rouge-lite. Hráč je zmutovaná super rastlina vytvorená v laboratóriu anarchoekológom Dr. Moreauom, aby zničila ľudstvo. Hráč sa vydáva z laboratória do betónovej pustatiny, kde zabíja zlých ľudí, ktorí ohrozujú prírodu nekonečnou expanziou. Ako hráč postupuje cez úroveň, objaví novú rastlinnú existenciu, ktorá mu umožní mutovať svoje telo a dosiahnuť ešte väčšie ničenie. Keď hráč zomrie, je znovu vypestovaný v laboratóriu a zachová si mutácie, ktoré našiel vonku, a môže sa vrátiť k najvzdialenejšiemu kontrolnému bodu, ktorý dosiahol.
Autori a autorky PC hry:
Adam Lintner - 2D textúry a 3D art;
Tereza Verešvárska - pixel art, 3D art, game dizajn, level dizajn;
Samuel Kováčik - 2D artist, animations, concept art;
Kristína Sabová - 2D art, animations, UI, textures;
William Pál - 2D art, textures, promotional material;
Martin Janovský - intro animácia hry;
Tobiáš Lučenič - soundtrack;
Filip Kutner - game dizajn, UI, Unity struggler;
Ján Letovanec - programmer C#;
Martina Riečanová - concept art;
Lenka Šišuláková (pedagogička) - supervisor, managment, guidelance, 3D art, scrum, Unity striggler
HRA NA STIAHNUTIE
HERNÉ VIDEO